Monday, December 13, 2010

si adik....si adik..... \(^_^)/

cuba tgk pic kat bwh ni....sape yg pest time jadik mummy kompem happy giler babass cam aku...hahahaha






    aku kawen julai 2010,pastu aku pas kawen masok bln ramadhan. time puasa tuh mcm xcaya jerk aku ley puasa penoh..wahahahaaa. time raya aku try jgk la buat pregnantcy test sendri....adehhh~~ smpai 3 kalik jgk la aku try dlm masa 1 week... time kalik ke-3 baru lah ada rasa riak sbb aku berjaya dalam misi menguji kekebalan air kensing aku...whaaha...time tuh la aku betol² tau yg aku bakal jadik seorang mummy..hihihii
   untuk x kecewakan hubby aku,ktorg p lah PKU tok kasik doc plak check kompem ke x aku preggy... taraaaaaaaaaa-----------------------> 

doc : bp lama x dtg haid?
aku : ada dkt 2 bln doc..
doc : ada penah buat test sedri kat rumah??
aku : ada doc tp sy mcm x percaya,so sy nk doc tlg check boleh??
doc: ade plak x percaya...hahahaa(dia gelakkan aku lagik kao)
aku : sy takot silap baca jerk doc..hihihih
doc : okeh sy nk check air kencing puan,sila pg ke makmal utk buat ujian air kencing..
aku : baik doc...

15min ~ 20min kemudian

doc : okeh puan,sy dh check ujian air kencing puan. memang betol puan mengandung. tahniah. lepas ni sila buat kad merah dkt klinik kerajaan yg berdekatan ye.. buat masa ni sy kasik acid folic  & antibiotik sbb ada masalah kencing kotor pd ujian air kencing puan......
aku : \(^_^)/ (senyum x hengatt aku time dgr dr mulot doc tuh..yiipppiiiiiiiiiiii... okeh doc,tq yerk doc...


*****alhamdulillah xsesia usaha aku laki bini...waahahahahaa~~~*****

No comments: