Friday, January 14, 2011

♥♥♥happy bday to u mkn ubi kayu cicah air susu happy bday to u hihihihihiih♥♥♥

♥♥♥happy bday to u mkn ubi kayu cicah air susu happy bday to u hihihihihii♥♥♥ (credit to0:: jantan sgt) hahaha~~

               terliur lak tgk kek nih...wahahahaha~~


         hehehehee.............now i'm 25 years old... giler la dh tambah umo aku..tp xper still xnmpk ke arah 30-an lagik...wakakakaka~~ giler kejamm ayat!!..hahahaa.. disebabkan xbp nk ado sen so celebration kita akn di postpone ke ujung bulan time gaji yerkkk..hehhee~~ 
         tp kan mlm td dh celebrate kecik² kat kedai chop & stik..wahahaha... giler kaoo dlm² xbapo nk hado sen pon ley gak terjah chop & stik...kkekekekeke~~ tp kan lupa lak nk amek gambo sbb dh lapo sgt + lama tggu makan yg aku pesan...wahahahhaa... arini giler ramai wish besday aku... thanxx to all of you yg wish besday....sygla kat korg sbb ingt besday aku (padahal kat fb siang² dh ada reminder besday!! ceiitt,,x trill langsung!! hahaha) 
         so td dpt sms dr adekk kembo aku dia wish besday & dia ckp  yg dia xdok gaji (almaklumla penganggur berjaya) so xdpt la dia nk celebrate besday aku cz duitt xdok...wawawawaaaaa.. T_T ~~  tp xper coz aku dh kasik cadangan yg giler stylo kat dia...lalalalala~~
         hang pa nk tau ape cadangan aku??? jeng..jeng..jengg.... aku soh dia p pesan kat mama aku tlg buat pulot kuning wif rendang ayam.... gilerr heaven kaooo kalo dpt itu pulott sama rendang...xkisah la pulot tuh ley kasik angin kat aku ..ade aku kesahh??? janji dpt mkn pulot wif rendang ayam..hahahhaa~~  (mak aku buat plak tuh)
        sian org tua tuh aku soh dia masak² plak arini...hahahha~~ so ptg karang kalo jadik pulot tuh ley la letak lilin atas pulot pastu main tiup² gaya bdk tadika dolu²...hahaha~~ giler heaven dpt tiup lilin mcm masa kecik² dulu...kekekekee~~ (bajet tiap kali besday x dpt nk tiup lilin..hahaha) untuk makluman kengkawan saya merupakan anak org susah so jgn la nk berangan nk sambut besday tiap² tahun...sekali sekala ada lah itu pon time dh beso ckit sbb dh ada duit & dh pandai simpan duit...hehehe~~
          so ptg ni kita tggu & lihat yerk dptkah aku menjamu selera wif pulot + rendang ayam kak kamm...hahhahaa~~

No comments: