Sunday, January 30, 2011

sakit ati lorrrhhh....

          kalo kita sakit ati,,kita nk buat ape ekk??? aku kalo sakit ati aku reti menangis jerk...hahahaa~~ giler cembeng aku nih... sebabnye aku xreti nk pk nk kemana dan pada siapa aku nk sejukkan ati aku..
          ada setengah org kalo dia sakit ati dia p makan coklat la,makan-makan la,jalan-jalan la... tp kalo lah diberi peluang aku nk p tmpt seperti laut,pantai yg ada angin sepoi-sepoi bahasa,,ada pokok kelapa... aku nk dok kat sana aku nk meraung,nk menjerit nk luahkan semua yg ada dalam jiwa aku biar aku tenang...
          tp itu semua hanya hayalan...mana nk carik pantai dan laut yg paling dekat kat sini...hahahah~~ dalam mimpi jerk la jawabnyer... sbb tuh aku hanya mampu menangis jerk sbb xdpt jmp laut dan pantai... kekekeee~~


         kalo lah dpt p tmpt-tmpt macam ni hari-hari syok nyer la,....hahhahaaa.... kompem xder rasa sakit ati ke ape...wahahahahaaa....

No comments: