Monday, January 24, 2011

weekend yg happening....

cuti thaipusam aritu uncle aku buat family gathering kat tanjung tuan, pd kat otel regency.. ingtkan xjadik masa dia plan nk buat ghatering tuh... fuhhh sekalik berjalan dgn lancarrr kaooo..hahaha~~ syok wo0o.. 
ramai gak yg join. ada dalam 9 buah family la jgk yg join nih...adalah sikit² aktiviti yg menyeronokkan khas tok orang tua serta budak² kecik... tp yg paling happening bdk² kecikla coz dpt hadiah best²..hahahaa~~
 seronok giler join gathering nih,, almaklumla xpyh byr penginapan just duit makan jerk ko kene keluarkan sendri...wahahhaa... aku dtg tok meriahkan majlis jerk sbb ari jumaat aku & hincek laki keje so gerak pagi mlm ktorg beransur la pulang ke serdang terchintaaa..hahaha
so smpai jerk dlm kol 3ptg,,masok² jerk apartment yg diorg kasik teros ktorg melantak makan... lapa weiii.. sbb kat umh brekpest jerk..lunch xsempat cz nk gerak p pd lepas brekpest tuh..ho0hoh0...
dh siap melantak sume ktorg rehat kejap dlm kol 5.30ptg apelagik aktiviti berenang dlm air la plak...hhahaha... memandangkan aku nih xbp nk cekap dlm kerja² merenangkan diri,, so terpakselah aku main kat kolam khas tok kanak² ribena....hahaha..kiranya aku jadik mak ribena la... kekekeee~~
pas dh bosan main dlm kolam budak aku p mandi laut plak...hahahaha~~ time tuhla aku tgk ada bola plastik,teros aku dgn konco-konco aku main bola tampar... hahhaha~` main bola tampar x adventure sgt,,so ktorg mintak bola keras giler kat pihak otel,,so ape lagik main futsal la...hahahaha~~ giler meroyan semua dok sibuk nk main futsal..wahahaha..dh xkira dh tua ke muda ke sume join sekalik..nasib atuk dgn nenek aku x join sekali... kalo x mmg DASYATTTTT....hahahahaha
tp part yg paling syokk giler ialah aku join game  " sape belon kat kaki dia xpecah dia menang rm40"...wahahahaa.. aku yg tgh buyong 6 bulan ni pon masok sekalik kaooo..nasib xkene sepak dgn uncle² aku yg giler tuh..hahahaa... aku siap kene tolak smpai nk tercium la pokok hiasan kat tepi otel tuh,,hahahaha..lawak² tp sbbkan rm40 ade aku kesahh..wahaha... dan pemenang nyer adalah AKU... cayalahh!!! dptla guna tok duit isi minyak kete dimalam hari...wahahahaha
meh layan pict yg sempat di snap oleh jurukamera yg pro lagik fesional nih...hehhe.. (credit to :: nurul anwar)









ni sume aktiviti di siang hari... meh kita jengah aktiviti malam hari plak...hehehe... malam plak ktorg sume buat aktiviti BBQ.. wo0o0o,,,besttt giler dowhh... ada lamb chop,,ayam bakar,ikan bakar,sotong bakar,udang bakar & mcm² lah.... seriusss bestt giler... mlm tuh keje aku makan jerk... hahahaha~~ smpai x larat dh nk sumbat ke mulot..ho0hoh0.. jom layan gambo BBQ plak....kekekekeee~~



















 okeh itu jerk cerita wat masa ini...hahahaha~~


No comments: