Wednesday, August 3, 2011

B.O.S.A.N....

salam uoollss... hahahah~~

ikotkan 1/8/2011 aku start keje balik lepas dah selamat bercoti² msia selama 3 bulan..wakaka~~ (syokkk o0o0!!) tp sebabkan baby hadif kene cucuk utk 3bln so aku tambah cuti lagik sehari...lalalala~~

so smlm bermulalah tugas aku semula... (bykla sgt tugasnye,...haha).. SGT MEMBOSANKAN  sebab student tgh cuti so kelas pon tarak...xdapat la nk cuci² mata..wakakaka~~ (giler hape ! ). dok dlm bilik lab ni smpai dah nak nek beku kesejukan aku dr smlm smpai hari nih...

alangkah bestnyee dok kat umh..ley layan baby hadif,,ley main masak²,,, ley layan astro ceria untuk kita² ajerrr..hahahaha~~ opismate p kursus la plak... 2 hari lak tuh... start arini... bertambah bosan la jwbnye... dah lepu aku sensorang kat bilik nih...adehh!!... 


alamatnya ada yang ketiduran jap lagik kang...hahaha~~ tp xley nk tido sebab sejuk sgt la bilik nih..huhuuh~~ haiisshhh.... rindu plak kat kecik botak tembam kat umh tuh... ok ker x dia dok nenek dia..ahaahah~~

No comments: