Wednesday, August 3, 2011

cerita dah basi.. xkira nk cerita jgkk..hahha

10/3/2011 merupakan tarikh last paper tok kelas bridging aku bagi tahap II... pasni insyaAllah move on ke tahap III itupon kalo dapat surat mengatakan "Dengan sukacitanya kami ingin memberitahu bahawa anda layak ke tahap III"... hahhaaaa~~ harap2 layakla kan...ho0hoh0

so kene lah tunggu surat drpd pihak berwajib... kalo ikotkan tahap III akan start pd 4/4/2001.. fuhhh,,kalo dikira2 xlama jerk lagik dari tarikh aku nk due...hahahahaa~~~ 

**********************************************************

alhamdulillah dpt surat dr pihak yg berkenaan bgtahu aku lulus & boleh proceed ke next level... oyeeaaahh.. ke tahap 3 kita bagi sesi yg pertama...lalalala~~ start kelas xsilap 4/4/2011... hihihi


kalo ikotkan jadual, 2 weeks pertama lecture, 2 weeks kemudian exam.. mcm tuhla setiap bulan... so aku sempat tempoh exam smpai ujung bln 5... setiap sesi akn berjalan dlm masa anggaran 2 1/2 bln ~ 3 bln... 


so alhamdulillah aku dapat tempoh kelas & exam walopon ikotkan dah nak hampir due date dah masa tuh... tp sbb pk kalo aku extend aku kene sambung dlm tahun 2012 xkuasa aku nk extend.. bek p jerk kelas.. bkn wat per pon, dok dengo jerk lecturer kasik lecture... hahah...salin ape² yang patot... kalo malazz borak jerk dgn kawan sebelah~~ hahahah...



No comments: