Wednesday, February 9, 2011

boboy ohh boboy...

          hhhuhuhuhuwaaaaaaaaaaaa.............. sedihnya ati... td aku br dpt panggilan dari klinik veterinar bgtahu yang kucing aku xdapat diselamatkan...huhuhh~~ sedihnya ati aku... aku panggil dia boboy.. 
        
            sebelum ni family aku ada gak bela kucing tp kalo mati aku xder la nk melalak mcm hari nih...salu kalo kucing mati aku biasa2 jerk... tp kali ni lain cket la mgkn sbb aku bakal jadik ibu kot... jadik perasaan tuh jadik lain jerk rasa bile kehilangan dia...

          aku dgn hincek laki baru jerk berangan2 nk melawat boboy arini lepas dia kene admit smlm kat klinik....tp apakan daya boboy xsempat & xdapat nk diselamatkan... 

         hahahahaa...giler sentimental aku arini... melalak dlm opis bagai nk rak..huhuh... sedih giler aku... dh la aku dgn hincek laki hari-hari dok melayan dia.. tiap kali balik keje kompem nmpk jerk kete hincek laki xpon nmpk jerk ktorg berdua dan2 tuh dia berkejar ke ktorg...konon2 nk mntk simpati la xder sape kasik makan kat dia..padahall setiap kali dia mengiauuww tiap kali tuh la xkira mak aku ker,adik aku ker kasik dia makan....huhuh
sedihla pasni xder dh boboy nk sambut ktorg blk dr keje atau blk dr kuar jenjalan...huhuh..

          tetiba teringat la plak mula2 bawak dia p jenjalan naik mybee hincek laki...giler excited dia dok dalam kete tuh...huhuhuh~~ke depan ke belakang jerk keje dia..hahaha~~ so sweet... tp kenangan hanya tinggal kenangan...huhuhuh


          aku bajet dpt la dia tgk baby aku kuar nnty...xder rezeki la jwbnyer...huhuhuh~~ sedeyyyyy!!! pasni mesti rindu kat boboy...huhuhh~~ semoga Allah kuatkan semangat aku...hahahhaa~~ giler meroyan aku nih...hahahha....


inilah si boboy~~ huhuhuh

hamboii kaooo bkn main lagik yer boy~~

boboy nk main cakar2 dgn si kecik 2eokr kat luar pagar...hahaha

dh start dh tunjuk taring... bkn main kaoo ye boyy~~

mentang2 dia beso dia buli kucing kecik 2ekor tuh...jahat kaoo ye!!! hahah

4 comments:

yanamib said...

ko mcm adek aspa weii...gila syg dgn kucing..kucing kena langgar pn dia nangis mcm dia yg kena langgar..klu mati xtau la nangis camne..ngee~

kuat smgt demi baby dlm prot! huhu~ ^_^

sukasukatulis said...

yana:: hahahaa~~ sblm ni xder la plak mcm ni punyer perangai tp mgkn sbb kucing tuh manja & nakal kott tuh yg aku sayang giler kat dia...hahaha~~ sedihh weii...

ummisofea... said...

salam...cedih nyer dier...tgk pd tajuk..kita igt kan boboy tu ur bb tadi..hihi

nway..salam kenal

sukasukatulis said...

ummisofea:: hehehee~~ ramai dh yg salah pahammm..kekeke~~

salam kenal jgk tok awak....hihihih~~