Thursday, February 17, 2011

bekojo lah kito sekuek nyo..hahaha

         tetiba aku teringin nk pakai kete kancil xpon kete kelisa...wahahaha~~ dulu ada kete gatal jual... padan la muka...wahahaha.. so untuk merialisasikan impian aku tuh kene la keje kuat pasni... carik duit,,simpan duittt pastu ley sambar kete satu...hahahhaa...syokkkk nyerr la kalo ada kete sendri... 

        senang nk bergerak kemana pon xper... xsusahkan orang lain...xpayah nk tunggu-tunggu orang lain.. start kete tros jalan jerk mana nk pegi.. urusan penting pon x tergendala...hihihih... tp xtau la bp lama kene tunggu nk dptkan ape yg dihajati... hincek laki bukan xder kete,,,mybee lagik kaoo tp tahla mgkn sebab aku bkn jenis suka sangat kot nk pakai harta orang lain nih.. kalo dh terpakse jerk aku guna,, kalo x,,jangan la berharap... sebab dari kecik lagik aku dah biasa carik sendri ape benda yang aku nak... jangan guna harta orang lain.. 
         
         ikot kan mama papa aku pon x suka dan x ajar pon guna harta orang lain... nak2 plak mama aku kalo boley baju pon jangan kongsi adik beradik... tp apakan daya dah anak-anak dia ramai girlss so kompem la akan berkongsi baju & sume bagai bersama-sama...wahahaha.. 
so lepas ni kene la kerja kuattt...simpan duit nk beli kete..kalo ikotkan nk sambar moto 2nd hand pon xper tp bile dipikir2kan yg aku xder lesen moto so kansel la... kenelah carik kete..huhuhuh~~ 


         nanti senang nk bergerak kesana sini tanpa perlu tunggu orang dan susahkan orang lain semata-mata nk settlekan semua urusan aku nanty..hhuhuuhh..aku x harapkan pon kete yg memahal ni..payah nk bayar nanti..so amek kete 2nd hand pon okeh jerk... tp kalo ada rezeki lebey mana tau ley sambar kete yang baru...mana tau kan...hahahhaa.. yang pasti aku rindu giler kelisalai aku yang dulu.. mgkn bkn rezeki dia kot selamanya dgn aku..huk huk hukkk.... kelisalai tetap di hati...whahahahaa...






         dulu kete aku mcm nih la.. tp yg ni cantik lagik dari kete aku...wahahaha... sbb nyer kete atas ni ada sport rim bagai.. kete aku dh gaya kete kebal..xmain derrr sport rim...sport rim nihh...hahahhh... i love u so muchhhh la kelisalaiii... tetibe sentimental la plak sebab xdpt nk kasik si adek merasa nek kelisalai aku yg aku beli guna gaji mula-mula aku keje dulu...huk huk hukkk.... tp xperla sayang,,, you dapat naik mybee your daddy pon dh kira okeh loorrr... wahaha.. besaqq tauu kete your daddy banding dengan kelisalai your mummy (itupon kalo ada lagik la,,,nasib dh xderr..huhuhh)...


p/s:: nk carik kete kompak... senang nk bawak p jenjalan...hahaha~~

No comments: