Thursday, February 17, 2011

kerja..kerjaaa..kerjaaa...

         susah nye skrg ni nk carik keje even keje yang berstatus sambilan pon payah skrg ni... kesian lak aku dengar orang dok merungut2 susah nk dapat kan keje skrg ni.. nak plak kalo dah pg berpuluh-puluh interview tp satu pon jawapannya negatiff... oliishiittt.... punahnya harapnn.. sakitnya hati... tp apakan daya itulah cabaran yang kene tempuh sebelum dapat keje ape yang kita mahukan...

         so aku bersyukur sangat-sangat sebab aku dh ada keje tetap skrg nih... mgkn itulah rezeki aku lepas aku x sambung STPM aku aritu... pas abis amek exam STPM aku tros mohon keje... dari kerani sambilan aku naik ke asst. Lab kontrak... lastly aku dpt offer sbg asst. Lab bertaraf tetap... syukur sangat-sangat... cume kesian kat adik-adik aku yang masih terkial-kial carik keje tetap...huhuh..   





p/s :: aku sayang keje aku sbb keje aku besstttttttttt.... hahahahaa~~

No comments: