Wednesday, March 23, 2011

cek...cek....cek...cekk....cekedaoutt!!!!

21/3/2011 aku ade apoiment dgn dokter kat hospital kerajaan. apoiment kol 9pg tp sebabkan ramai jadik dekat kol 9.30pg jgk la aku dpt nombor tok jmpa dokter. kat kertas nombor giliran tuh tulis nombor aku 3005.. nombor yg dh panggil 3004 tp smpai kol 12tgh ari nombor aku x naik² lagik... ini macam ley kasik terbakar 1 badan..wakakaka~~ hincek laki dh smpai tertido² teman aku tunggu nombor naik...hahaha~~sian kau bang..sabo yerk!! hik hik hikikk,,,

dari kol 9.30pg tuh lastly nama aku kene panggil around kol 12tgh ari.. gile kaoo naik kebass bontot aku tggu lelama kat hospital tuh.. kusi kalo sedap,empuk xperla kene tggu lelama gitu,,ini dah la kusi plastik keras lak tuh nek kematu bontot aku..hahaha.. so far dokter yg aku jmpa ni aku memang kenal coz dokter pensyarah kat fakulti aku..hahah. so senang la nk cerita bagai dengan dia kan...keh keh keh~~

tp yg xsyok nye ada plak la student pelatih plak yang ada sama² dengan dokter tuh..huhuh~~ ini yg xsyok sbb kalo pompuan jerk kau xkisah nih tersentil plak 2 org jejaka x bp nk macho sekalik ada dlm bilik dokter tuh...huhuhuh~~

so dokter tuh soh student dia cek perot aku,,wakakka~~ kesian bdk tuh,nevess kot tuh yg lembap jerk buat keje...sampai dokter dia plak give up tgk dia bekerja...wakaka~~ aku mampu gelak jerk la kan..hahaha~~ 

tp yg xbestt dah la bdk tuh selak smpai kat area bawah perot aku...tetiba la aku br perasan bkn hincek laki jerk ada dlm tuh ada lagik 2 org jejaka x macho tuh sekalik...malu nye aku...hahaha~~ tp lantak la belasah jerk la janji aku attend apoiment...hihihihih

dh cek sume benda dokter sarankan aku p minum air gula nk tgk betol ada kencing manis ke x... ni masok kali ke-2 aku kene minum..ekcelly dokter hospital cakap range yg aku dpt masa buat ujian air gula masa 1st time aritu ikotkan normal.. so dia jadik konfiuss kenapa aku kene buat BSP sedangkan range normal.. itu pasal la aku kene buat lagik sekali...adeh!!! 

perittt dowhh minum air gula tuh..huhuh~~ rasa x sanggup nk minum tok kali ke-2,,,huhuh~~ tapi apekan daya kene la jgk minum... sblm aku dibenarkan balik aku kene cek keputihan...hahahaa~~ time ni memang lawak giler vavi...hahaha~~ time dokter soh naik balik katil nk soh aku baring & senang dia nk cek vagina aku,,boley plak aku tergelongsur ke dinding...hahaha!! siap pakej katil tuh pon ikot tergolek..wakakaka~~~ menjerit xtentu hala lah sume yang ada dlm bilik dokter tuh...hahahaha


aku mampu gelak jerk sebab aku tau salah aku.. dok terlebih kebelakang last² aku tergelongsur ke bawah...hincek laki cuak ke bebehhh la ape lagik... sume jadik panik... nurse² yg dari bilik lain pon bergegas tgk aku..hahaha~~ Alhamdulillah Alla Maha Besar xder aper² pon terjadik kat kau dgn baby dalam perot... cume masa diorg sume cemas aku lak over gegel..hahahha~~ lawak²...


dokter xmampu nk kata aper² sbb dia tgk aku relaxx jerk x mengamuk x ke hape...hahaha~~ nk ngamuk wat benda walopon sebenarnye katil tuh salah posisi diorg letak sbb sebelum aku dh ada org lain jatuh dulu dari aku..hahaha~~


akhir sekalik lepas sume dh reda dokter kasik tarikh apoiment baru 4/4/2011 & apoiment amek darah & minum air gula 23/3/2011... giler la nk minum air gula... seriauu aku..huhuh~~~

2 comments:

yanamib said...

aku boleh bygkan cane ko jatoh terjelepok kn..hahaha..lawak la ko nih..tp xde pape oke la..nk mrh pn mcm x guna kn..hope dorg bley la amek tindakan pape tkr katil baru ke..kannnnnn =P

sukasukatulis said...

yanaMIB:: wahahaa~~ aku gelak sakan time tuh ko tauu... padahal sume org kat situ dh cuak giler..kah kah kahh~~ rasanya diorg kene buat report kot kat pengarah sbb dgr dokter tuh ckp kat staf nurse dia nnty kene buat report...hahah~~~ aku jadik malu plak nk p hospital tuh lagik...hahaha