Wednesday, March 30, 2011

kau pk kau bagus???

aku x kisah kalo org ckp mulot aku lazer,cara percakapan aku kasar atau ape² pon... aku mmg xkisah sbb aku dh biasa...dari aku sekolah lagik ramai jerk yang cemuh aku sbb mulot aku lazer... tp kalo mana yang kenal aku,,tau aku macam mana... aku lazer bertempat..bukan suka↓3 nk melazer...

yang buatkan aku x puas ati sangat bile bdk xsedar diri ni cakap " saya x rapat dah dengan dia kak sebab mulot dia lazer,cakap dia kasar,,, mak saya pon dah tegur saya kata saya mulot lazer sejak kawan dgn dia kak,,"............. what the hell??? hello,, setahu aku ko bukan jenis cakap baik jugak k... ko kalo ckp xpenah nk jaga ati org sekeliling... agak² ko nk kurang ajar ko sembur jerk orang tu walopon ko x tau ujung pangkal cerita... 

lu kalo nk kata wa mulot lazer + cakap kasar wa xkisah lagik baii... tp bile lu canang kat org lain yg wa yg jadikan lu berperangai jahat wa xley terima baiii..... sebabnye setahu wa,, lu kalo ckp dlm phone dgn laki kesayangan lu,,kalo lu gadoh depan² wa lu maki laki kesayangan lu... lu carut dia sedap²... lu cakap pukimak la,babi la ape lah... lu penah tgk x wa carut ke laki wa @ org yg kol wa kalo wa marah??? xderkan??? wa ke ajar lu jadik gitu??? bole pg jahanam la weiii...

ko nk kata org ko kene tgk diri ko dulu... ko bajet ko hottt??? ko bagusss??? ko ingt aku hingin sangat ke nk berkawan dengan ko??? cara ko yg suka perlekehkan orang yg ada sijil bawah dari ko,,ko sedar x buatkan org meluat dgn ko???ko x penah sedar kan?? so ko cermin diri dulu baru bole ko nk canang ke semua orang yg ko sangat baik & aku sangatla jahat...

muka ko bukan main lagik skema tp ati ko busuk.. pendengki... xboley orang lebey cket dari ko... ko sedar x tuh sume ada dlm diri ko?? mana yang baiknye ko dok canang ke org yg sblm ni ko baik sblm jmpa aku?? mentall la ko nih... ini la ghopenye bile x ramai bergaul dgn orang sekeliling.. payah kalo manusia jenis mcm ko yang tau bergaul dgn setaraf jerk dgn ko.. bajet ada degree ko sgt superb la??? boley jalan la dgn degree ko kalo keje hakiki pon ada jerk yg ko xreti nk buat...hakkkk tooiii!!!!

p/s:: baby,,sori mommy stress sgt,,so tlg buat xdengar ape yg mommy bebelkan yerk sayang... lurv u so much honey!!! :)

No comments: