Monday, December 20, 2010

coti..coti...babymoon...wahahaha

salam....

      aritu aku ikot hincek laki  p kursus kat PD....hihihih....seronok gak la,tp yg xbestt nyer abiss sudaa cuti aku...wahahaha. ktorg menginap kat AVILLION HOTEL ( kot betol la aku eja..). tmpt yg sgt menarik.. memula smpai kat sana aku bajet cam x besstt jerk tmpt tuh... tp bile dh check-in, hamek kao tmpt superb giler...lalala~~. mmg tabik spring la kan...bkan calang2 tmpt la dak²  ex-opismate hincek laki dpt sponser p kursus kek luarr... marvelousss kaoo...hihihih..
       ktorg smpai seperti yg dijanjikan lah... kol 3p.m, tp gedebak gedebukk tggu member² lain dkt kol 5 jgk la ktrog dpt kunci bilik memasing...hahahha... Aktiviti seterusnya selepas masok bilik ialah men-survey² keadaan bilik yg ktorg dpt...hahahah. paling lawak mmg diorg punyer tmpt ikot STANDART AMERICA... keh keh kehh.. tmpt pertama yang dituju pas masok pintu bilik ialah bilik air... (giler cantekk kao bilik airnye tp xsempat plak aku nk amek gambo). yg paling xboley blah bilik  air ada bathtab,shower (giler besao kao shower dia tepek kat dinding chalet tuh), toilet & bla...blaa.blaaa..
       korang nk tau npe aku ckp xley blah?? hahahaa sbb tmpt shower tuh bile pandang atas kat area syiling sekalikkkkkkkkkkkkkkk open -air kaoo... terkejott lah jgk dibuatnya....wahahaha..mana tak nyer,kot kalo ada yg nk perdajal ktorg mau diorg panjat bumbung chalet (yg x bp nk tinggi mana pon bumbung) ada yg dpt video free kaoo..hahahah.. lastly xguna lah langsung shower yg besar gedabak tuh... takot weiii..silap aribulan muka masok paper kosmo muka depan " wanita syok mandi xtoleh kanan kiri".... hahaha... mau x ke haru jerk nnty weii...hahahha
      pas dah tinjau² mana yg patot ktorg sume bersiap nk p attend aktiviti BBQ di malam hari...hhahaha.. BBQ ni diorg buat kat tepi pantai...xderla tepi pantai sgt pon...hahahha.. aktiviti yg besttt dan lebih mengeratkan silaturrahim (eratla sgt..aku tgk sume sibuk melantak jerk..xder maknanya nk bersilaturrahim bagai..ahahaha). ktorg gerak lepas maghrib dlm pukul 8 p.m, gedebak gedebuk gedebak gedebukk mau lah abis kol 12tgh malam (agak jerk la) siap kemas bagai... huhu..penat wo0o walopon aku hanya menunggu & tidak membantu ape²..hahaha sbb aku mengah melantak jerk kejenye..keh keh kehh~~
      pas abis kemas bagai ktorg tros bergerak blk ke hotel, kunon² nk blk mandi jerk pastu nk kuar blk beronggeng... haraaammmmmmmmm.... aku tggu punyer tunggu fon dari hincek laki x kunjung tiba.. rupa²nyer sume dh membuta dgn  jayanya..cehhhh penat aku tggu jerk smpai kol 1.30 pg..huhuhh.. untuk makluman semua aku xdpt nk ber-OMEN manja dgn hincek laki sbb dia kene dok 1 bilik wif opismate bujang dia...hahahaa..so aku diletakkan dibawah pengawasan anak² dara opismate hnicek laki...ceiittt,,rugi jerk xdpt bersenggama wif hincek laki..kah kah kahhh..


     ini lah bilik yg ktorg dpt tido tuh...bestt kaoo..hihih



   bersapau lah jgk nk tggu dpt kunci...hahaha..kene lak ujan renyai² daaa ptg tuh..




             ni plak mlm aktiviti BBQ,, sume dh kekenyangan...hahahha...


      ok dah aku bosan nk menaip...hihihhihii..nnty sambung lagik ye....tatataaa~~

No comments: