Tuesday, December 28, 2010

mari meng-check perottt...hahahaa~~

      yesss perot aku dh masok 20 minggu masa 23/12/2010... hahahaa~` mcm biasa p test air kencing,amek blood pressure dan timbang berat badan...waahhhhh giler gemok aku time skrg nih..hahaha~~ amekk kaoo berat aku cecah 70.5kg...arrrggghhhhh!!! giler meroyan dgr nurse tuh ckp berat aku..hahha~~ (bajet sebelom kawen kuruss la sgt,padahal mmg gemok mak,nyah ooiii..hahaha)
       mcm biasa rutin harian  tiap kali dtg klinik ialah meng-check perot ku yg sumil ini...hahaha~~ doc ckp everything ok... aritu amek darah pon result sgt bagus doc ckp...xder HIV,(mintak jauhh la haii),HIPATITIS( kot betol aku eja..wahaha~~) blood pressure ok..seronokkk kaooo..hehehe~~. 
      last sekali mcm biasa mari kita terjah tgk si adeqq buat ape dlm perot...hahaha~~.. time scan si adeqq sibuk lah plak main garu² kepala... dah tu plak org sibuk nk telek jantina dia,dia sebot dok kepitt peha dia. bkn main lagik ek nk main nyorok² dgn mummy dia...hahaha~~ 
      doc yg scan perot aku tuh gelak jerk tgk kerenah si adeqq..wahahhaa~~ doc siap kasik warning " doc nk kira saiz kepala awak nih,, jgn garu dulu kepala tuh"... giler lawak doc tuh kasik warning..aku mampu sengih jerk bile dgr doc tuh bercakap² dgn si adeqq... aku time tuh teruja giler tgk jari jemari si adeq yg sgt sumill itu~~ auuwwww....mak geram nyahh!! hahahhaa..
      sblm keluar doc kasik aku ubt...aduuhhh mak aii nih yg lemah kepala tumit ni( ade ke?? errkkk!!), bukan main besaoo kaoo ubt doc kasik...mau cirit nk telan..hahahaha..nk tak nak kene gagah jgk la mkn nnty...demimuu si adeq..wahahahaaa.... sblm kuar dr bilik doc tuh,doc tanya aku...

      doc : aidah,awk nk buat full scan x utk baby??
      aku : boley buat ke doc? (ape punyer soklan aku kasik daaa).. 
      doc : boley kenapa plak x boley... :)
      aku : sy nk doc... ( giler teruja kan..wahhh best giler kaooo)
      doc : okeh, bln depan 20/1/2011 dtg jmpa sy dulu,lepas tuh kita set  appoinment dengan pakar yerk...
      aku : okeh docc.........(yesssss seronok nye..ley tgk full body si adeq...)
      
       \(^_^)/ so kita tggu yerk full scan..hihihih~~


 

No comments: